مشتری گرامی
با تشکر از حسن انتخاب شما در خرید محصولات و با آرزوی رضایت کامل از محصول خریداری شده، به منظور سهولت در ارائه خدمات پس از فروش، ضوابط و شرایط ذیل تهیه و تدوین گردیده، تا بتوان بهترین خدمات را به شما تقدیم کنیم.
رفع هر گونه خرابی در کل یا اجزای دستگاه، در اسرع وقت ممکن و با توجه به قرار گرفتن محصول در طول دوره گارانتی به صورت رایگان بوده و باز گرداندن دستگاه به شرایط کار عادی، شامل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب، در صورت بروز هر نوع نقص یا خرابی احتمالی به استثنای موارد ذیل:
تمامی هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض محصولات و قطعات ذکر شده در شرایط گارانتی، بصورت رایگان می باشد.
هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد.
جهت ارتباط با واحد امور مشتریان و خدمات پس از فروش می توانید به یکی از روشهای ذیل اقدام نماید. شایان ذکر است ساعات کاری بخش خدمات پس از فروش در طول هفته از ساعت 8 تا 22 می باشد.