ضوابط و شرایط خدمات پس از فروش ماشین پخت هاوین

مشتری گرامی

با تشکر از حسن انتخاب شما در خرید محصولات و با آرزوی رضایت کامل از محصول خریداری شده ، به منظور سهولت در ارائه خدمات پس از فروش ، ضوابط و شرایط ذیل تهیه و تدوین گردیده ، تا بتوان بهترین خدمات را به شما تقدیم کنیم .

شرایط و موارد ابطال گارانتی :

رفع هر گونه خرابی در کل یا اجزای دستگاه ، در اسرع وقت ممکن و با توجه به قرار گرفتن محصول در طول دوره گارانتی به صورت رایگان بوده و باز گرداندن دستگاه به شرایط کار عادی ، شامل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب ، در صورت بروز هر نوع نقص یا خرابی احتمالی به استثنای موارد ذیل :

ورود مایعات و یا دیگر مواد به داخل قطعات برقی

استفاده نادرست از دستگاه ، خارج از استانداردهای تعیین شده

بروز نقص و شکستگی اجزاء دستگاه در اثر سقوط یا تحمیل ضربات خارجی و یا استفاده از آن در شرایط محیطی نا مناسب .

خرابی یا بروز ایراد در طول زمان کار با دستگاه در اثر تماس با آتش ، دمای زیاد محیط اطراف ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق ، و حوادث طبیعی .

باز کردن بدنه یا هریک از اجزاء و قطعات دستگاه یا اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجاز و به طور کلی اشخاص غیر از کارشناسان مجموعه ماشین پخت هاوین .

شرایط و مواردی که محصول بدون قید و شرط تعویض می گردد :

موارد خاص برای محصولاتی که نیاز به فراخوان دارند

هر گونه نقص و ایراد ناشی از طراحی و یا تولید

محصولاتی که در زمان خرید معیوب می باشند

مزایای استفاده از خدمات ماشین پخت هاوین :

آموزش رایگان

تعمیـر در محــل

خدمات قابل اعتماد و حرفه ای

قطعات یدکی اصل و با کیفیت عالی

به کار گیری نیروی انسانی آموزش دیده به ویژه افرادی که در تعامل با مشتریان هستند

تمامی هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض محصولات و قطعات ذکر شده در شرایط گارانتی ، بصورت رایگان می باشد .

هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد .

جهت ارتباط با واحد امور مشتریان و خدمات پس از فروش می توانید به یکی از روشهای ذیل اقدام نماید :
[email protected]
• تلفن پشتیبانی 02191017136
شایان ذکر است ساعات کاری بخش خدمات پس از فروش در طول هفته از 8 تا 22 می باشد .